onsdag 14 december 2011

Äntligen hemma!

Hejsan svejsan!
Nu så är man äntligen hemma från uppsala och usö efter operationen. Jag trodde jag skulle må mkt sämre än vad jag gör men jag mår bra och känner mig faktiskt som vanligt! :) himla skönt!
Mådde piss första dagarna men nu är de över :)

Min syster kom dagen efter operationen som var på en torsdag och då mådde jag inte bra! Men sen kom Agnes<3 på fredagen och då började jag må bättre:) på lördagen kom Jocke och Jenny och hälsa på, var så underbart att de kom!! och presenter hade dom med, så söta<3 världens gosigaste nalle och så (bild), rosor och godis osv, allt på bilden är från olika personer.

Igår så träffade jag Anna mitt hjärta! Hon är så söt, jag fick smyckes handen av henne som är på bilden och den mörka nallen. :) älskar dig!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar