fredag 18 november 2011

Sick onsdag

Hej,
Denna vecka har jag jobbat några pass nice för kassan! I onsdags så skulle jag börja 7.30.. När jag vakna så mådde jag inte alls bra.. Men tänkte att jag skulle klara iaf att jobba för var bara lite yr. När jag kmr till jobbet var jag blek och allt så fick lägga mig lite. Mådde inte bra alls men fick vara kvar på jobbet :/ jobbade till två men precis när jag skulle sluta så spydde jag :( äckligt!! Så från kl två låg jag däckad i min säng och orkade inte göra nått :S men dock mådde jag bra igår! :)
Jag Jocke och Marcus hade bokat Sthlm resa med sån där buss över dagen. Var riktigt kul, Jocke shoppade till stort :) med en morris rugby tröja och peak vinter jacka :) jag köpte en halsduk och ett par snygga jeans! Kmr bilder ;) riktigt kul! Filade med min syrra och kille och så i Sthlm:) kulkul!
Just nu är jag på jobbet och slutar 22 :) pengar :D
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar