tisdag 25 oktober 2011

Lite smått och gott

Helluuuu!

Idag vakna jag halv tolv av att en väldigt bra Angelica smsa mig, hha lite sjukt att jag vakna av de för hade inget ljud och mobilen låg på golvet haha.. Men var bra för jag ska inte sova så länge. :/ sover ju fan bort hela dagen då ju ;O

Helgen som var sjukt kuuuul!
I Fredags så var jag med jocke och sen drog vi vidare till en kompis till han Andreas där virre och mackan och Andreas tjej var :) vi drog till bells och chilla :) vissa var ju väldigt onyktra hahah ;) efter det så drog de till strömpis :) men eftersom jag skulle till Boda Borg så kände jag att jag inte skulle dricka ;) inte haft en vit helg på fem veckor så var dags haha :) efter vi lämnat fyllona på strömpis där de skulle röja så drog vi hem till jocke och chilla :) sen drog jag hem :).

På lördagen så drog jag och min syrra och hennes kompisar, eller är väl mina kompisar också men mest hennes ;) till Boda Borg, där körde vi tjejerna mot killarna 4-4 :D riktgit kul faktiskt! dock så fuska killarna har jag hört så de fick hjälp för att klara en bana :O FUSK! Så vi förlora med bara en stämpel :( men nästa gång blire en tredjegången gillt (Y) på kvällen drog jag till hem till Marcus där en del av ayia napa 2012 gänget var :) softich haha :D

Söndag jobbade jag hos min brukare 7.30-16.30 :) pengar i kassan ;) nice :D men var döds trött av nån anledning så somnade när jag kom hem på direkten haha:)

Igår måndag, var jag på marieberg med Marcus och Jocke :) jag köpte skjort/linne (den är svart genomskinlig på baksidan men orkade inte ta bild) :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar