torsdag 13 oktober 2011

En shopaholic?

Heelluu bloggen och alla läsare!

Idag sov jag till ca 11, haha har börjat med dåliga vanor och sova länge på morgonen! Inge bra alls, för förut kunde jag kunde jag vakna runt halv 9 haha xD och då skulle jag vara helt död om jag vakna så tidigt nu :P men iaf, dagen har varit bra!

Träffade min kära vän Hanna som inte varit hemma på hela sommaren. Var riktigt kul och träffa henne igen eftersom de gått mer än 3 månader sen jag träffa henne senast! :) Var som att de inte gått nån tid alls sen vi satt och fika hejdå i mitten av juni i stadsparken! Det som är så himla skönt med att ha såna kompisar, man vet alltid var man har henne! puss och tack för en rolig shopping runda på marieberg galleria även fast de inte blev så mycket shoppande ;) jag köpte en ring, (kommer bild!) och några hårsnoddar, eftersom typ alla har blivit så dåliga och går av :P... men var mysigt iaf! Sen på kvällen blev det att scrapa lite, var så sjukt länge sen jag gjorde de :O har typ missat alla gånger som mamma åkt iväg denna höst. Även fast jag är arbetslös ^^ eller iaf nästan så har jag så mkt och göra xD haha så så är det! Nu blir det att sova snart för börjar bli trött ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar