onsdag 18 maj 2011

Pirates of the Caribbean-främande farvatten

Tjenare mannen
I natt kl 23.59 var jag och samuel på den nya Pirates of the Caribbean filmen :) förhandsvisningen så lite status ;) haha världspremiär idag :). Jag tyckte den var helt okej, inte den bästa film jag sett men inte heller den sämsta. Jag saknade vissa skådespelare som varit med i de andra tre filmerna och de tyckte jag drog ner den.. men men :D Och innan filmen började så visa de hur man fäktade ;O vi ba wtf... hahah kommer en bild på detta.



Sen är de skönt att vara ledig idag, har inte gjort så mkt alls, studenten närmar sig och det är så himla skönt! :DDDDD

Love Emma

1 kommentar:

  1. Jag tycket mer att avsaknaden av Orlando Bloom och Keira Knightley var en upphöjning av filmen! Dom springer iaf bara omkring och skriker och är allmänt töntiga...
    Hihi och här i Sthlm har dom alltid ngn sorts "föreställning" med utklädda människor när man går på såna här storfilmer =p Tycker det är ganska kul ;) Igår hade dom utlottning av biljetter till Biosommar innan. Dock fick jag inga =( ;)

    SvaraRadera