söndag 8 maj 2011

Helgen och Grattis syster!


Heelgen har varit underbar.

Fredag; skola till typ ca 1 sen hem. För att dra till ivy bar kl 8 där vi skulle ha en liten överraskning till angelica, hon visste inte att vi skulle dit så tror hon blev lite paff thihi :). men runt klockan halv tio så drog jag, agens och två till, till frimis (= men det var sämst där :S inge drag alls, som tur var två jävligt sköna döva där som roade oss! :) haha, drog där ifrån så jag kunde ta kvart över ett bussen till ******** ;)

Lördag; Fira min syster som fyllde 23!
GRATTIS I EFTERSKOTT MIN KÄRA SYSTER!!

Så jag åkte hem och fira henne lite, och var med lite när hennes kompisar kom. Trevligt trevligt =). Sen så drog jag och grilla kyckling med Samuel :) blev väldigt gott, mums! Gjorde godaste potatisen till!

Hela dagen idag har jag legat i solen, och har även ätit min andra glass för året :D Senare på eftermiddagen så gick jag en promenad med Agnes <3. haha värsta random, jag träffade Anton när vi gick vid rävgången, haha var kul! =)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från London, hoppas de kommer hem med något roligt till mig!!

Love Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar